Translate

lauantai 19. lokakuuta 2024

KUUSIKOSSA

 


Kävin eilen pitkästä aikaan pyörälenkillä. Lyhyt lenkki kesti pitkään, kun jäin juttelemaan tutun miehen kanssa.

Minun on nyt unohdettava pyöräily. Selkä ja lonkat ei kestä pyöräilyä. Kävelen kaikki ylämäet, mutta silti tulee kivut.

Minä olen ollut ihan pulassa selkä, lonkka ja vatsakipujen kanssa. Istuminen on ihan hirveää! Olen käynyt jatkuvasti eri lääkäreillä. Selästä johtuvaa kipua, joka säteilee muualle!

 Lenkillä on käyty suolla ja metsässä. Pehmeä alusta on hyvä kävellä. Kävin myös hierojalla, alaselästä polviin asti on aivan hirveän kipeät paikat. Vesijuoksua kokeilin myös kerran, mutta lonkka ärtyi pahasti.

Nyt olen lisännyt venyttelyä, ja isäntä on joutunut hieromaan selkää ja jalkoja. Joka päivä on myös lämmitetty ulkosauna ja poreamme. Lämmin sauna ja lämpimät poreet on helpottanut hieman oloa.

Harmittaa, kun paikat ei kestä! Mieli sanoo, että tee pidempiä lenkkejä. Näin mennään nyt, ja pyritään pitämään sokeriarvot kunnossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti