Translate

torstai 30. heinäkuuta 2026

VILLAKARVAJALKA TOUKKA (Calliteara pudibunda) the pale tussock

 


                                                     Pieni toukka kävelee isännän lenkkikengällä.

Oletteko seuranneet telkkarista tulevaa uusintaa, nuori Morse sarjaa? Minä olen:-)) Pidän kovasti sarjasta, on nähtävä jokainen jakso:-)) 

Tänään tulle myös uusintana kolme muskettisoturia. Kanavaa en muista mistä tulee. Elokuvan olen nähnyt mutta, siitä on aikaa.

16 kommenttia:

  1. That is a hairy caterpillar, Anne.
    I liked the Morse series too.

    VastaaPoista
  2. Mooi die langharige rups Anna
    Groetjes Tinie

    VastaaPoista
  3. I meant snapper fish in my post jul 30th sorry

    VastaaPoista
  4. What kind of little hairy caterpillar is that? Haha!
    That mystery sounds great—I'll have to check it out online! Thanks for the tip.
    Hugs Elke

    VastaaPoista
  5. I know my husband will be interested in the show Young Morse. Thanks for mentioning it.

    VastaaPoista
  6. Cute caterpillar photo, Anne!
    Have a wonderful weekend!

    VastaaPoista
  7. I love caterpillars, and the more interesting looking they are, the better!

    VastaaPoista