Translate

maanantai 16. lokakuuta 2023

MAISEMAKUVA landscape photo

 

                                                          Lokakuun alussa otettu kuva.

Olin tänään hammaslääkärin parkkipaikassa. Istuin autossa hetken, ennen sisälle menoa. Minulla oli auto keskellä parkkiruutua, ja tilaa oli molemmin puolin hyvin. 

Minun auto viereen tuli vauhdilla hieno valkoinen audi. Mieshenkiö nousi autosta ulos. Samassa kolahti minun auton kyljessä! 

Singahdin ulos. Kysyin mieheltä, joka nousi autosta ulos, tuliko kylkeen jälki. Tämä sanoi vähätellen, ei kun se osui mustaan muoviin, joka on auton sivussa.

 Meni tarkistamaan tilanteen, ja en nähnyt mitää lommoa auton ovessa. Mies paineli vauhdilla hammaslääkäriin sisälle. 

Jäin vielä ulos, ja katselin miten lähelle tämä mies pysäköi autonsa! Auto oli melkein kiinni parkkiruudun maalin päällä! Tilaa olisi ollut toisella puolella runsaasti!! 

Mietin pitäisikö minun siirtää autoa muualle, mutta päätin, että se en ole minä kuka siirtää autoa. Olin parkissa ennen miestä.

 Pelotti, että kun tyyppi lähtee liikkeelle, hän kolhii autoa lisää!

Soitin vielä muutaman puhelun, ennen kuin menin sisälle odotushuoneeseen. Kolhija istui penkillä, ja koko aikana ei katsonut minua, tai sanonut mitään. Meinasin sille sanoa jotakin, mutta minut kutsuttiin sisälle.

 Onneksi pääsin pois ennen valkoisen audin kuskia. Eipähän päässyt kolhimaan minun autoa enempää. 

Hammaslääkärissä käynti oli tosi turhauttava!! Tätä pahuksen hammasta pakottaa edelleen. Joudun menemään varmaan vielä päivystykseen tämän kanssa.

 Sain juurihoito ajan, mutta vasta kuukauden päästä, kun ei ole aikoja!!

 Jos oikein hammasta edelleen pakottaa, en millään pysty odottamaan kuukautta hampaan kanssa.

13 kommenttia:

  1. Fue un mal día el que se te presentó. Es muy bonito el paisaje que has fotografiado.
    Un abrazo

    VastaaPoista
  2. On "ohjaimet" ja on "ruuvitaltat".

    VastaaPoista
  3. Hyvä, ettei käynyt mitään sen enempää. Tosin tuollaisen muista piittaamattoman ihmisen kohtaaminen vie aina oman energiansa.

    Toivottavasti jaksat hampaasi kanssa 💖

    VastaaPoista
  4. Autoilijoita on valitettavasti niin moneksi. Toivottavasti pääset ajoissa hoitoon harmia tuottavan hampaasi kanssa. Tsemppiä.

    VastaaPoista
  5. Some people are such horrible drivers. I hope that your tooth feels better, Anne.

    VastaaPoista
  6. Há dias, em que parece que tudo quanto é aborrecimento vem ter connosco!
    Também preciso de fazer umas visitas ao dentista, mas estou a despachar as consultas da minha mãe, primeiro...
    Espero que seu dente já não esteja a dar problemas, Anne!
    Beijinhos
    Ana

    VastaaPoista