Tänään on ollut edelleen harmaata. Vettä on myös tihuttanut ihan koko päivän. Lämpöasteita +3°C.
Aamupäivällä haimme lisää paneleita, ja eristettä saunan seiniin. Isäntä laittaa minun kotipaikalla saunaa ja pesuhuonetta uusiksi. Remontti siellä kestää... Toisaalta ei sillä ole väliä, en tiedä vieläkään mitä teen paikalle. Teen samalla surutyötä siellä.