Translate

sunnuntai 20. syyskuuta 2026

SARVIJÄÄRÄ The longhorn beetles (Cerambycidae)

 

                                                                      Komeat sarvet!

                                      Yöllä satoi taas paljon vettä! Nyt paistaa aurinko +16°C

                                              Tänään pyykinpesua, ja ruoan laittoa:-))

 Ilta menee telkkaria katsellessa. Muutama remonttiohjelma ja Hercule Poirottia katsellessa. Poirottia esittää minun suosikki näyttelijä David Suchet. 

Olen nähnyt ohjelmat moneen kertaan, mutta aina ne ovat yhtä mieluisia katseltavia:-))

 

14 kommenttia:

  1. I have to finally read Christie's books sometime - Poirot is a truly unique character. :)

    VastaaPoista
  2. We’re spending today taking it easy and visiting fellow bloggers.
    We picked grapes in the garden early this morning. Tomorrow, we’ll be making juice.
    Have a great week! :)

    VastaaPoista
  3. Onpa aika hurjan näköinen ötökkä! Pesin tänään myös pyykkiä, kun tuuli niin reippaasti ja sain melkein kaikki kuivaksi ulkona. Poirot on minunkin suosikki ja niitä on mukavaa katsella moneenkin kertaan. Mukavaa alkavaa viikkoa Anne!

    VastaaPoista
  4. I love Poirot too, Anne. And I love his apartment.

    VastaaPoista
  5. That’s a beetle—look at those long antennae!
    The weather is just like ours. Stormy!
    Have a great week.

    VastaaPoista
  6. Such a clear and impressive photo, Anne.
    The details on those horns are amazing!

    VastaaPoista
  7. Poirot is fun to watch. There is a new Poirot coming to some platform or other.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poirot is truly enjoyable to watch. I’ve seen films featuring a new actor as Poirot, but I can’t quite say whether I like them. Perhaps one gets used to them once the original actor is no longer playing the role.

      Poista