Tänään on satanut yöstä lähtien! Melkein koko päivä oli tosi kylmä. Piti etsiä villasukat jalkaan:-))
Olen aamu 7 alkanut pesemään pyykkiä, ja siivoamaan! Äsken laitoin vielä viimeisen koneellisen pyykkiä pyörimään. Kaikenlaista pestävää!
Olin sitä mieltä, että en viitsi tällä viikolla siivota. Katselin lattioita ja pöytätasoja, roskaa ja pöllyä ihan kiitettävästi. Pakko oli alkaa siivoamaan!
Ensi yönä ei tarvitse nukkua, olen rehkinyt liikaa. Vasen olkapää ja selkä on nyt hirveän kipeä. No valvotaan sitten!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti